Thursday, December 23, 2010

Berjalan D Muzium Terengganu...










Ini lah mase cuti yang gua habiskan..ni ialah Muzium Negeri Terengganu...Mase gua pergi ni sebab mak dan abah gua nak tengok pameran binatang berbisa sempena cuti sekolah ini...mak oii ramai gak la tgk pameran ini dlm muzium...tapi sygnya gambar binatang berbisa tidak boleh diambil..mase nak masuk muzium pun, pak gad dah bgatau..kamera tak leh masuk..tapi disebaliknya ade handphone d kocek gua tp apekan daya lps gua tengok kiri dan kanan..cctv plak bersepah cna cni...so, ape yang gua wat, gua amik la gambar sekitar muzium ni..kalu nak tahu muzium terengganu adalah muzium yang paling besar d Malaysia..lebih besar dr Muzium Negara..Mase cuti sekolah je lah muzium ni ramai org..kalu x ikut musim..xda org la jwbnya..sebab muzium ni jauh ckit dari bandar..tapi sekarang disebabkan adenya Masjid Kristal tanda mercu baru Terengganu tu, muzium ni mula mendapat tempat balik...ape taknya..jalan nak g Masjid Kristal (Pulau Wan Man) same jalan nak g Muzium..kalu nak p g cni (Muzium) korg kene lalu kg. Losong dulu..hahaha boley beli kopok lekor lu..pastu p g muzium dan baru boley p g Masjid Kristal...ape2 pun aku pnah p g masjid kristal..tapi tak pnah masuk tempat manumen bersejarah islam tu..6t tuk mase akan gua akan post monumen2 islam yang menarik yang terdapat d luar negara terdapat d Pulau Wan Man.. jumapa lagi!!!

2 comments:

  1. TEPI SKET!!!

    Ske3!
    Tulis la byk2! ske nk bce~
    Apsal sme cm angah pny?
    Poit! X tau la sape tru spe.. ngee!

    ReplyDelete
  2. TEPI SKET!!!

    Plez log on to
    http://mvpdina13.blogspot.com/2010/12/1st-award-bukan-la.html,
    to get yr Beautiful Award..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...