Tuesday, May 17, 2011

My Thesis Done....!!!


My Thesis...Hohohoh...




Akhirnya INSAN dapat siapkan thesis INSAN sebaik baiknya...huhhhh...bkn senang nak buat...tapi apa apa pun Terima Kasih buat supervisor PM. Zamani Md Zain yang telah banyak menyumbangkan idea idea yang bernas dan tak lupa kepada sahabat seperjuangan iaitu Izzati dan Nadia. Tidak lupa juga sahabat baik seperjuangan PSO abg Encemmmm...tqvm for your guide me to do GUI in Matlab...huhuhu dan rakan rakan yang lain...Thesis ciap, kelegaan memang tak dapat dibayangkan....seronok sgt!!!! hahahaha tggu nak grade je..hehe apa pun semuanya dah berakhir, dan job yang bakal menanti... I want to be Engineer..!! huhu Insya-Allah...

2 comments:

  1. Wahh. banyaknya. Alhamdulillah, siap jugak.. perrrr~

    ReplyDelete
  2. hohoho..dh lame ciap..tp baru je post..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...