Thursday, June 30, 2011

Group Sempoi d FB




Ini ada satu group yang INSAN join..group ni nama dia Group Caci Mencaci Jgn Terlebey Sudah (bkn nama pnuh)...huhu...nama group pn dh teruk dh..hahaha kalu baca komen memang nak pengsan dalam group yang INSAN join ni...Tapi group ini kutuk mengutuk sampai hati mereka ketawa dengan riangnya..yang tu best tu group ni..sumanya SEMPOI...hehe..ini sebahagian daripada komen mereka...ada yang merapu sampai 100 lebey komen dlm satu mase..nak amik terlalu pjg..haha..group ini kami disatukan dengan cara yang amat pelik..huhu..tetiba je jumpa..si pembuat group ini nama dia Conan (sebijik kot muka die cam Conan..haha..)



Tgk la tukang mengepostnya...aduyaiiii topik tu jgk yang nak diungkit..hahaha yang jd mangsa si pemangsa yang tak tahu pape pun...MMmmm...yang mengomennya terus menghairah mengomennya..aduyaiiii..ni je sempat INSAN amik...ade lgi kot rasenya yang mengomennya...
kesian si PEMANGSA yang teraniaya!!..huhu





Ini lagi satu si PENGEPOST...suka sgt la tu dapat duet..huhu... tgk la yg mengomen tu..aduyaiiii.. Korg ni patut dsatukan..haha..ade plak..sorg nak jadi nenek, sorg lagi nak jadi cucu...x masuk di akal...haha..

6t nak post yang panjang tu la...bio suma org tergelak melihat Group Caci Mencaci Jgn Terlebey Sudah..hahaha..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...