Wednesday, September 1, 2010

MATA BENGKAK...!!!

PERISTIWA 1
Macam2 perkara semalam dan hari ni berlaku.....sumanya gara-gara MATA...pelik tapi benarrrrrrrr...takdak yang benar melainkan benarrrrrrr segala-galanya...... nak pendekkan citeeee... ada sorg mamat ni..namenya A (bukan name sebenar) punya lah nak tunjuk hebat...mase nak main badminton, di boleh smeshhhhh dengan kelajuan per saat, (tak laju pun) yang dasyat kat partner aku....ape taknye, shutle cock tu menerjah terkenaaaaaa...la mata kawan aku tuuuuu...aduyaiiiii....kcian tol kwn aku tu....Lebam rrr ckitttt...ape taknye..btol depan mate die smeshhhhh...kene rrr...mungkin si A teringat ade dua org mamat ni, yang slalu kne kan dieeee, mentang-mentanglah mamat mat penyek tu balik kg..yang aku ni terpacak depan mate dipun tak nak smeshhhh..mmmmmm....ape pun perlawanan semalam yang begitu sengit di saksikan oleh beribu ribu penonton yang hadir (ramai keeeee?????..aku rase pakcik yang jge dewan yang tu je ade haha)...ape2 pun TQ suma....sooooo muchhhh...Adakah misi balas dendam pada petang ini berlaku...BANGKITKAH si A ini menentang lawannya dan mungkinkah si mangsa juga turut merasa BAHANGnya membalas DENDAM ini.......JOM JOM!!!!! saksikan perlawanan yang genting di kaca TV anda!!!!(poyo seeeeyyyyy main mcm org kg,ade hati nak masuk TV....) LALALALALALALA.....

BERSUKAN TIDAK MEMATAHKAN SEMANGAT DI BULAN RAMADHAN..!!
MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA...!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...