Thursday, September 2, 2010

BERAYA DI KAMPUNG...

BaliK KamPung..ooOOo..BaliK KamPunG...!!!

Hahahaha....tak sabar nak balik raye di kampung niiiiii....huhuhuhu...kali ni aku balik beraya di Terengganu...sebelum ni di Terengganu gak...sebelum sebelum ni beraye di Terengganu gak..dan selepas ni di Terengganu gak (aku mane ade lagi kg selain terengganu)....hahahaha... tapi memang best la...kn kn kn..dapat beraye di kampung...jumpa mak bapak kite..huhu...
tapi kali ni nak balik kampung, rase geram je...patutnya balik dengan bas PERMATA...ade budak yang handle bas ni tak reti reti nak bls msg balik...bgtau je laaaa...bas dah penuh..bukan main lagi, tempahnya lame...last minute baru bgtau...Mu ingat tiket pantai timur senang nak dapat keee...pikirrrrrrrrrrr...(geram ni!!!!!)
rileks2 Zuuuu....(cool mannn)...hehe... ni nak cite pasal nak balik raye ni, setiap kali balik raye...mesti ari pertama abah aku beli ayam golek kesayangan aku...hahaha sedap woooo...memang kami tak terlepas bila tiba musim pose ni...kalu abg long aku balik, perrrrr mak aku plak akn masak ayam pencen masak kari....tu memang kegemaran die..perrrrr kari mak memang terbaik woookkk!!! 2 ekor mak aku masak tuk abg aku jeee tau...adik2 yang lain suma tgk je die makan...hahahaha...nak makan, takut kene marah, org masak tuk die konon...hahaha...
tapi kali ni, kami suma akan beraya dengan keluarga yang baru degan penambahan seorang ahli keluarga yang baruuuu...hehe...

SEMOGA KEPADA KALIAN SUMA, SELAMAT PULANG KE KAMPUNG
BERHATI-HATI DI JALAN RAYA..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...