Monday, November 15, 2010

Sungai Lui....


Ini laaaa air Terjun Sungai Lui..yang di war war kan tuuu...duduk kat cni sambil dgr lagu Sungai Lui..bestnyaaaaa....pastu plak mandi manda..WAAAAHHHH..SYOKNYAAAA!!!



Dengar je..Sungai Lui..macam tempat yang ade air terjun..je kikiki..padehal sebuah lagu yang dicipta oleh Aizat Amdan..Aku suka sangat lagu ni..tapi tak tahu sebab ape...dengar je..ingat penyanyi seberang..rupa2nya penyanyi tanah air rupanya..huhuhu..Tapi muzik die ckup bestttt!!! Sgtttt!!!!..tapi yang peliknya camne tajuk lagu ni xde dalam senikate ek?? korg tahu ke...citeeee rrrr ckitttt..aku pnat rrr pkir..tapi syabas pengubah lagu dan penulis lirik..memang sgt2 sedap!!!! Hayati la Lirik ini...

Pejamkan mata mu untuk ku
Dengarlah dunia berkata-kata
Usah kau ragu disini tempatmu
Walau berubah dimata kita
Tetap indah selagi kau masih percaya

Tertawa kecewa terpisah
Jalan yang lurus yang berhalang
Adakah semua ini yang ku inginkan
Ataupun hanya mengejar dunia semata-mata
Ku harap ku masih percaya
Adakah semua ini yang ku inginkan
Ataupun hanya mengejar dunia semata-mata
Ku harap ku masih percaya
Bukalah matamu
Biar aku memelukmu
Kita bersama masih muda masih mentah
Ku harap kau masih percaya
Selama ini ( 7x )


dgr tak, ade muzik angklung..plus ngan muzik2 lain..mmmmm sedapnye tdo dgr lagu ni..

4 comments:

  1. mmg best lagu ni sbb ade angklung tu la

    ReplyDelete
  2. lagu ni serius best....
    target: MENANG AJL TAUN DEPAN!!!!

    hUHUHuhu..
    Aklung tu sgt klASIk..huhhuuh...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...